11 Ağustos 2011 Perşembe

BAYANLARI ANLAMAK


Bayanlar anamızdır, ablamızdır, kız kardeşimizdir, sevgilimizdir, eşimizdir, teyzemiz, halamızdır  ama bayanları anlamak pek mümkün değildir biz erkekler için. Çünkü davranışları erkeğe çok saçma gelir bazen. Belki erkeklerin davranışları da bayanlara garip gelir ama birazdan vereceğim örneklerden sonra bana hak verir misiniz bilemiyorum?

Bayanların anlam veremediğim en bariz iki davranışı:

1- Tatile gidip denize girmek yerine güneşlenmeleri.
2- Okula gidip derse girmek yerine kantinde oturmaları.


Evet, yukarıda bahsettiğim bu iki davranışı anlamam mümkün değil. Bana bu davranışların garip olmadığını ispatlamak isteyen varsa lütfen yorum yazsınlar. 
Üniversite hayatım boyunca çok çeşitli insanlar gördüm. Gerçekten gariplerdi ama en garip bayan şekli okula gidip dersi olduğu halde kantinde oturmayı seçendi. Bu bayan arkadaşımız takar takıştırır, süslenir püslenir, mümkün mertebe mini etek ve dekolte giymeye çalışır. Dersten önce birçok öğrenci gibi o da kantine uğrar ama diğerleri gibi ders saati geldiğinde kalkayım dersime gireyim demez.

Arkadaşlarıyla oturan bu bayan çok sık ayağa kalkar. Diğer arkadaşlarının masalarını da şereflendirir.  Lavaboya gider veya self servis olan kantinden yiyecek içecek almak için yerinden kalkar. Bütün bunları ben buradayım. Bakın çok şıkım. Herkes bana baksın dercesine yapar.

Tatilde denize girmeyip gün boyu güneşlenen kızlarsa bronz tenlerinin daha seksi olduğunu ya da ben tatile gittim bakın rengim sizden farklı demek için olduğunu düşünmekten başka bir yorum getiremiyorum.

Kantinde oturmayı tercih eden bayan arkadaşlara derslerinde başarılar diliyorum. Güneşlenmeyi tercih eden bayan arkadaşlarıysa bronzlaşacam derken güneş yanığı olmamaları konusunda uyarıyorum.

Cemil ÖZCAN

1 yorum:

Uğur Böceği dedi ki...

İlk defa tatile giden biri olarak yüzmeye daha çok önem verdim... en azından (kolluklarımla) yüzmeye çalıştım ve başardım...Anlamsız davranışlar...Bir bayan gözüyle:)